torsdag 29. mai 2014

KOLLAPS FYSISK OG MENTALT I 2. OMGANG MOT NORDSTRAND!

Etter en flott start på matchen med spillemessig overtak, og mange flotte oppspill, scoret Kåffa 2 ganger ved Roald Aas, og Christoffer Kelle før 30 minutter var passert, og ledet fortjent 2-0.
Nordstrand hadde også muligheter, og vi ante saker på gang, da deres dødballer var farlige, og vips var det 2-2 til pause på dette.

Etter pause kollapser laget fullstendig, og vi ser spillere dukke og snu ryggen til på dødballer, og da trykket Nordstrand til oss, og scoret 3 mål på rappen, slik at halveis ut i 2. omgang, var stillingen 5-2.

Skammelig at spillere med lang erfaring fra fotball, faller så drastisk fysisk, og mest mentalt, da frykten og ansvarsfraskrivelsen var til å ta og føle på.

Det ender 7-2 til Nordstrand, og det er mye.. Men vi må løfte oss sammen, og spillerne har nå spilt søndag, torsdag i nesten 4 uker, og det syntes, da det i dag så dødt ut, utover i matchen.
Men, dette var en blanding av mentalt og fysikk, og vi får reparere hodene og kroppen til neste match, som er hjemme på KFUM Arena torsdag om en uke.

1. omgang var godkjent, 2. omgang meget labert, så svingningene er voldsommer, men ALLE må gå i seg selv for å komme opp på sitt max-nivå på treningene inn mot neste match.

Roald Aas var Kåffas beste spiller denne gang.

Kampfakta:
Nordstrand – KFUM 7-2 (2-2)
0-1 16 min Roald Aas
0-2 27 min Christoffer Kelle
1-2 33 min Nordstrand
2-2 40 min Nordstrand
3-2 54 min Nordstrand
4-2 59 min Nordstrand
5-2 64 min Nordstrand
6-2 76 min Nordstrand
7-2 83 min Nordstrand

Kåffas lag:
Martin Bolstad
Edvard Unsvåg
Henrik L Knutsen (Khang Troung 10 min)
Steffen Veiby
Mutasim Ahmed
Khang Troung (Tobias Berntsen 30 min)
Marcus Junge
Kevin Vargas
Roald Aas (Ola Brustad 45 min)
Shahin Tahir (Roald Aas 15 min)
Christoffer Kelle

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar