torsdag 15. mai 2014

ÅRSBESTE AV KFUM1 !

Storveis forestilling av våre Kåffa gutter i store deler av kveldens kamp, når vi reiste kjerringa fra den forsmedelige innsatsen i forrige serierunde - hjemme på KFUM Arena foran et brukbart publikums antall for kvelden.

Nøkkelordene som beskriver kvelden;
- Arbeidsmoral
- Solid defensivt med vilje til hjemoverløp
- Gjennombruddshissig offensivt
- Skapende, 16-3 i målsjanser
- Morsomt spill, og fortjent seier
- Kåffa mjr trengte denne

Kampfakta:
KFUM Arena
KFUM 1 – Kjelsås 3-1 (3-1)
1-0 12 min Martin Møller
1-1 21 min Kjelsås
2-1 33 min Kasper Hillås
3-1 41 min Kasper Hillås

Kåffas lag:
Martin Bolstad
Mutasim Ahmed (Edvard Unsvåg 45 min)
Henrik L Knutsen
Khang Troung
Peder Rydjord (Daniel Brevig 45 min)
Marcus Junge
Xavier Hedfors (Edvin Buri 45 min)
Martin Møller (Kristoffer Refsdal 30 min)
Kasper Hillås (Shahin Tahir 15 min)
Cristoffer Kelle
Roald Aas (Kevin Vargas 30 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar