søndag 25. mai 2014

SOLID MATCH AV KFUM 1 MOT KORSVOLL!

Etter at Korsvoll tok ledelsen etter 12 minutter 0-1, snudde gutta dette til en super 5-1-seier.

Dette var en meget solid match av gutta, da det defenisvt var stor vilje til å vinne tilbake ballen. Også fine avstander defensivt, slik at rommene ble åpne foran oss i det vi vant ballen.
Offensivt gikk ballen raskt, og spesielt vendingene satt fint, da bevegelsene kommer i forkant, også i gjennombrudd, slik at valgene ble enklere for ballfører. Gutta fikk god tid med ballen, og det er guttas fortjeneste, da bevegelsene og ballen gikk raskt og hadde samtidig roen, slik at ballbehandlingen ble veldig riktig denne gang. Bra !!!

Scoringene ble laget av Roald 2, Kelle, Martin M, og Edvard.

Scoringene kommer etter kombinasjonspill, og gjennombrudd. Vi så veggspill, motsatte bevegelser, og brudd inn motsatt bakrom, og ballbesittelsen telte vel ca 70-30 i favør Kåffa. Da vinner man fotballmarcher som oftest.

Helhjertet innsats igjen også begge veier, og fremstår nå mer sammen som et LAG, og det er viktig å opprettholde fremover gutta.

SOLID gjennomføring totalt sett, og 10-1 i målsjanser forteller også, at dette var meget fortjent, og ikke minst en morsom fotballkveld på KFUM Arena.

Kampfakta:
KFUM Arena
KFUM 1 – Korsvoll 5-1 (3-1)

0-1 12 min Korsvoll
1-1 19 min Christoffer Kelle
2-1 22 min Roald Aas
3-1 31 min Martin Møller
4-1 71 min Edvard Unsvåg
5-1 74 min Roald Aas

Kåffas lag:
Martin Bolstad
Edvard Unsvåg
Henrik L Knutsen
Steffen Veiby
Daniel Brevig (Mutasim Ahmed 45 min)
Khang Troung
Marcus Junge
Martin Møller
Kevin Vargas (Shahin Tahir 40 min)
Christoffer Kelle
Roald Aas (Ola Brustad 20 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar