fredag 23. mai 2014

ARBEIDSPOENG BORTE FOR KFUM 1 MOT KOLBOTN!

Det ble et arbeidspoeng for KFUM 1 i borteoppgjøret mot Kolbotn torsdag kveld.

Roald Aas scoret et flott mål etter et flott angrep etter 13 minutter, da han blir spilt gjennom av Kelle, og alene med keeper scorer Roald sikkert.
Kolbotn utligner rett etterpå, da vi ikke følger med på en 2. ball inne i feltet, og de scorer hardt oppunder tverrliggeren. 1-1.

Etter dette skapes det nesten ingen ting, bortsett ifra når Kelle er helt alene med keeper i 1. omgang, men setter ballen rett på keeper. Kelle har også den eneste muligheten i 2. omgang, men skudde fra 11 meter, går rett på keeper.

Defensivt iherdig arbeid og innsats, den bakre 4eren holder god stand i duellspillet, og midtstopperne sikrer hverandre fint, slik at Kolbotn skaper ikke mer en 2 målsjanser.
Men, i rene dueller, er vi skolegutter generelt, og må opp på et helt annet trykk i kroppen, skal vi vinne dueller fremover i rene 1 vs 1 situasjoner.

Offensivt ok opppspill i mellomrom, men presisjon og valg + antall berøringer med overblikk, må også opp mange hakk, spesielt siste 3-delen til avslutninger.

Det ble en match hvor begge lag mistet ofte ballen på vei fremover, og måtte omstille å løpe hjem utrolig mange ganger. Der skal Kåffa-gutta ha ros, da de sammen med treneren jobbet iherdig med løp hjemover. Bra!

Henrik L Knutsen og Roald Aas var Kåffas beste denne gang. Dette ga et som nevnt et arbeidspoeng i denne matchen, som man skal ta med seg videre

Kampfakta:
Kolbotn – KFUM 1 1-1 (1-1)
0-1 13 min Roald Aas
1-1 15 min Kolbotn

Kåffas lag:
Martin Bolstad
Edvard Unsvåg (Kevin Vargas 10 min)
Henrik L Knutsen
Steffen Veiby (Kristoffer Refsdal 45 min)
Mutasim Ahmed (Daniel Brevig 45 min)
Khang Troung
Marcus Junge
Martin Møller (Roald Aas 15 min)
Kevin Vargas (Peder Rydjord 30 min)
Christoffer Kelle
Roald Aas (Shahin Tahir 35 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar