mandag 9. juni 2014

STRUKTUR I LAGET I 1-1 KAMPEN BORTE MOT STABÆK 2

Det var god struktur i laget, spesielt defensivt i bortemøte med godt spillende Stabæk 2, og som endte 1-1, da Stabæk 2 utlignet rett før slutt, som vi gjorde i forrige match mot Ski.

Stabæk 2 hadde god ballkontroll, og med raske vendinger, valgte Kåffa og ligge mye i lavt press defensivt. Dette fungerte veldig bra stort sett gjennom hele matchen, og selv om det var farligheter foran vårt mål, ble de som oftest avverget.

Gjennom store perioder var dette matchbildet, og vi hadde mer enn nok med å holde følge i tempovekslingene, men bygde oss sakte men sikkert opp, og utover i 2. omgang fikk vi følelsen av å skape noen farligheter, da vi klarte i perioder å koble med ballro, og sette opp flere inn i deres bakrom, og da ble det farlig.

0-1 til Kåffa etter 68 minutter, hvor Kevin stikker inn i bakrommet, jobber iherdig, og får betalt, da han setter ballen under deres keeper, til ledelse.

Etter dette skaper Kåffa 2-3 flotte muligheter ved Kelle 2 ganger, og Mutta en gang, men det siste trykket manglet i avslutningene. Burde avgjort kampen her.

Stabæk 2 får mer og mer overtak i sluttfasen, hvor Kåffa sliter å presse ballfører nok, slik at de får slått opp og inn bak oss, og utligner til 1-1 rett før slutt.

Surt der og da, men gutta skal har ros for fin struktur defensivt, og med litt mer presisjon og trykk i avslutningene, hadde vi avgjort matchen.

Totalt sett en godt gjennomført match, hvor motstanderen har ballen mer enn oss, men viljen til defensiv struktur, og ikke gi opp, var igjen tilstede, slik at prestasjonen totalt sett er ok.

LAGET skal totalt sett ha godkjent denne gang.

Kampfakta:
Nadderud kunstgress
Stabæk 2- KFUM 1-1 (0-0)
0-1 68 min Kevin Vargas
1-1 89 min Stabæk 2

Kåffas lag:
Preben
Edvard Unsvåg
Henrik L Knutsen
Steffen Veiby (Kristoffer Refsdal 30 min)
Mutasim Ahmed (Peder Rydjord 50 min)
Marcus Junge
Kristoffer Refsdal (Khang Troung 60 min)
Kevin Vargas
Martin Møller (Edvin 45 min)
Christoffer Kelle
Roald Aas (Ola Brustad 40 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar