tirsdag 29. april 2014

1.LAGET TAPTE JEVN MATCH MOT GREI 1-2




KFUM 1 tapte en relativt jevn bortematch mot Grei med 2-1 (1-0), der dødball skulle bli avgjørende i sluttfasen.
Spillemessig og fysisk en ok prestasjon av Kåffa-gutta, men Grei var mer røffe innenfor 16 meterne, og det er der fotballmatcher avgjøres.
Possesion har vi ballen mest, og i 2. omgang er vi noe mer gjennombruddshissig, og utligner på en ball med tidlig innlegg bak deres 4er, og Kelle scorer sikkert etter et flott Edvard-innlegg.
Matchen står og vipper, med et lite overtak til oss i 2. omgang, men et klart overtak for Grei i 1. omgang.
Grei har 9 cornere, og 8 av disse blir avsluttet mot mål, og det avgjør, da en hard corner treffer pannebrasken til en Grei-spiller, og rett i nettaket.
Surt tap, men ok prestasjon er ikke godt nok denne gang, men gutta skal ha for at det spillemessige offensivt er ok.



Kampfakta
Grei – KFUM 1 2-1 (1-0)
1-0 19 min Grei
1-1 72 min Kelle
2-1 85 min Grei
Kåffas lag:
Martin
Edvard (Khang 15 min)
Henrik L
Andreas
Mutasim (Xavier 35 min)
Kris
Khang (Tobias 45 min)
Kevin
Junge
Shahin (Martin M 45 min)
Kelle
Ståle

Troppen til andrelaget (16 stk) - bortekamp mot Rommen kl 20.15.
Fremmøte 18.45 ved KFUM hallen - vi trenger også sjåfører og supportere til Rommen!

1. Preben (keeper)
2. Marius
3. Markus
4. Kim Andre
5. Fabian
6. Morten
7. Jonas TR
8. Joakim Breievne
9. Abdi
10. Magne
11. Tobias Karlsvik
12. Eilif
13. Sebastian
14. Baktash
15. Nicholas
16. Robin

Forfall meldes i god tid - enten til Kristian 41 50 99 44, eller Glenn 99 39 58 64.

Merk ellers artikkel nedenfor - betalinger må nå inn fra alle - en forutsetning for å kunne trene og spille kamper med KFUM Mjr fra 8. mai at man har betalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar