søndag 27. april 2014

OK INNSATS I NM KAMPEN - TROSS TAP!

Innsatsen var ok, tross etter hvert klart 0-4 (0-2) tap for et hakk bedre Fredrikstad i NM-matchen på KFUM Arena lørdag ettermiddag.

FFK var effektive med 3 scoringer på dødball, hvor vi er snille i dullespillet i lufta, og frispark går noe enkelt direkte i mål.
Fredikstad hadde tydligere bevegelser foran ballfører, og dermed større balltempo, samt vendinger, og når vi tidvis ikke er på plass defensivt, ble dette tungt, og FFK skapte mye på dødballer.
Gutta jobbet ok, og i 2. omgang tilrev Kåffa seg et vist initiativ, og skapte 3-4 fine mulighter, men dyktigheten foran mål, var ikke helt der denne gang.

Læringen fra matchen må være at vi aldri blir utspilt av et velspillende motstander, og vi falt ikke sammen, tvert imot, gutta reiste seg utover i matchen, og bød på match, og med dyktighet foran mål, kunne det blitt noe jevnere resultatmessig.

Markus Junge utmerket seg med en voldsom motor i kroppen, og sto frem med stor løpsfrekvens for laget med dette.

KFUM Junior jobber hardt videre for utvikling, og ser frem til kommende oppgaver.


Kampfakta:
1. Runde NM Jr
KFUM – Fredrikstad 0-4 (0-2)
0-1 11 min FFK
0-2 26 min FFK
0-3 58 min FFK
0-4 79 min FFK

Kåffas lag:
Joachim
Edvard (Xavier 25 min)
Henrik L
Andreas
Martin M (Mutasim 45 min)
Kris (Edvin 45 min)
Khang
Kasper (Nicholas 10 min)
Junge
Kevin (Shahin 45 min/Roald 10 min)
Kelle (Tobias 10 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar