tirsdag 29. juli 2014

TAP I SISTE GRUPPESPILLMATCH FOR KFUM 1 - MEN VANT PULJA!

Først, begge Kåffa MJr-lagene gikk videre til A-sluttspill, og det er en god prestasjon.

KFUM 1 vant sin pulje, og spiller 1/16-delsfinale torsdag 13.15 på Bjølsen 2.

KFUM 2 ble nr 2 i sin pulje og spiller 1/32-delsfinale onsdag 13.15 mot Skjold på bane 14.

Siste matchen til KFUM 1 ble et surt tap, da Rælingen scorer på overtid, hvor vi ikke er tilstede på innlegget, og de får heade 2 ganger inne i vårt felt, før de scorer fra 15 cm.

1. omgang føler vi at vi styrer med mye ballinnehav, men har for dårlig trykk inne i boksen på innlegg og dødballer, hvor det var mange av. Mer rykk og vilje på stolpene på innleggene, som i forrige match, var et savn hos gutta i kveld.

0-1 etter 21 min til Rælingen, da vi mister ballen på egen halvdel, de skyter innom en av våre spillere fra 30 meter, og ballen daler ned i mål.

2. omgang var noe hvassere, med noe mer bredde, og overtall, spesielt fra høyre side, og vi spiller oss pyntelig fremover, og litt mer trykk inne i boksen, men her har vi veldig mye å bli bedre på.
1-1 etter 43 min, etter klabb og babb inne i feltet, hvor vi bør score med Kristoffer Refsdal, og Christoffer Kelle, men akkurat innkomne Anders Storm plukker opp returen til utligning. Fortjent.
Etter dette mye frem og tilbake, og vi er unøyaktige med ball i eget lag, og får brudd i mot. Rælingen slår innlegg, og de står helt umarkert fra 3 meter, men header utenfor. Hvor er markeringen på 1 og 2-ball?

Siste som skjer i matchen er at det slår et helt upresset innlegg på nytt rett før slutt, de står igjen helt umarkert på bakre stolpe, og header ballen inn igjen foran mål, og her kommer nok en umarkert spiller helt alene, og scorer fra 15 cm hold. Utrolig, men sant !!! Dette kan vi ikke tillate i sluttspillet gutta!!! 

Ta ut mann på innlegg og dødball imot, følg også 1-2-3 ballen, eller helt til ballen er klarert! Læring !!!

Men, som nevnt totalt i gruppespillet er det mye positivt å ta med seg, spesielt arbeidsmoralen defensivt i gjenvinningen har vært bra, og spillet med mye og mange innlegg har vært positivt offensivt. Dermed vinnere av puljen fortjent, bra !

Vi lader kroppene frem til torsdagens 1/16-delsfinale, og skal gi alt for å prestere på maxnivå.

Kampfakta Norway Cup (2x30 min) G19
KFUM 1 – Rælingen 1-2 (0-1)
0-1 21 min Rælingen
1-1 43 min Anders Storm
1-2 60 min Rælingen

Kåffas lag:
Preben Tollefsen
Edvard Unsvåg
Olav Mølseter
Steffen Veiby
Jonas T Røhne (Daniel Brevig 30 min)
Kristoffer Refsdal
Martin Møller (Anders Storm 20 min)
Nicholas Bakkeli (Kasper Hillås 30 min)
Ola Brustad (Tinius Berntsen 30 min)
Shahin Tahir (Elias Fallgren 30 min)
Christoffer Kelle

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar