søndag 27. juli 2014

SNUOPERASJON FOR KFUM 1

Først, det var utrolig morsomt og med et Kåffa-hjerte bekrefte at begge MJr-lagene KFUM 1, og KFUM 2 vant begge sin første matcher i Norway Cup med 2-1 over hendholdsvis Skjold for KFUM 1, og Fram IL for KFUM 2. Bra jobba folkens !

Men, husk den neste oppgaven er den vitkigste, og er det morgendagens runde for begge lag.

Etter en noe laber 1. omgang av KFUM 1, hvor det var lite muligheter foran målene, og at Skjold tok ledelsen 1-0 på en dødball ute fra siden, hvor duellen ble tapt inne i feltet, var dette en omgang hvor vi sleit med å finne kombinasjonene, og balansen med å slå på rom, gjorde at det ble mye jobbing for lite.

2. omgang tok gutta tak i spillet, styrte mye, men Skjold var farlige på kontringer, og hadde tekniske ferdigheter i sitt fremste ledd, som gjorde at kontringene var farlige.

Men, disse Kåffa-gutta viste rett og slett at det er tæl og trykk i dem også, ikke bare fintspillende, da KFUM 1 snudde matchbildet i siste 10 minuttene. Kom først på ballen defensivt i sonene, slo raskere opp i lengderetningen, og backene var mer med offensivt til overtall og innlegg.

1-1 etter 55 min, da Edvard Unsvåg kom rundt på sin høyre kant, slår innlegg, hvor Christoffer Kelle får rettvendt seg, og setter ballen kontrollert i mål med innsiden.

2-1 til Kåffa etter 58 min, da Elias Fallgren plukker opp en 2-ball midt på deres halvdel, klinker til på halv volley fra 25-30 meter, og den fyker opp i netttaket, med tilhørende stormende jubel fra alle gutta, og ledere...

Årets mål i Norway Cup, og ellers i Norge kom på bane Bjølsen 2 første dagen av Norway Cup, søndag 27. juli 2014 kl 14.13. Fantastisk scoring !!!

KFUM 1 red sluttstormen av, og snuoperasjonen var et faktum. Deilig !!!
LAGET viser moral, og snur dette. Veldig bra !

Kampfakta Norway Cup (2x30 min):
Skjold – KFUM 1 1-2 (1-0)
1-0 21 min Skjold
1-1 55 min Christoffer Kelle
1-2 58 min Elias Fallgren

Kåffa 1 lag:
Preben Tollefsen
Edvard Unsvåg
Olav Mølseter
Steffen Veiby
Jonas T Røhne (Mutasim Ahmed 30 min)
Kristoffer Refsdal
Tinius Berntsen (Anders Storm 20 min)
Ola Brustad
Daniel Brevig (Nicholas Bakkeli 20 min/Christoffer Kelle 10 min)
Christoffer Kelle (Elias Fallgren 30 min)
Martin Møller (Shahin Tahir 30 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar