mandag 28. juli 2014

HATTEN AV FOR KFUM 1 - SOLID INNSATS IDAG!

Sebastian tok av seg hatten for gutta's innsats i dag...
Solid match av KFUM 1, da Sandviken IL fra Bergen ble satt på plass med 0-3. Altså 3-0 seier for kåffa-gutta som styrte det meste gjennom matchen.

1. omgang hadde Kåffa ballen mye, og styrte matchen, men ubesluttsomhet siste tredje delen, gjorde at det sto 0-0 til pause.

2. omgang ble en mer bestemt affære, hvor man kommer rundt på kantene til innlegg, løpene er tydligere foran ballfører, og inne i boksen er det flere bevegelser på rommene i forkant, vinner igjen ballen raskt, og styrer fortsatt spillet.
Og, nå skulle målene komme...

1-0 etter 38 min, da Martin Møller slår en av mange cornere, og nå rykker Christoffer Kelle seg fri foran mål, og header kontant i mål til ledelse. Lettelse !!

2-0 etter 43 min hvor Edvard Unsvåg for nte gang kommer rundt, slår innlegget flatt og hardt på første stolpe, der har Kelle rykket seg fri i gjen, og flikker ballen flott i mål. Nydelig mål !!!
3-0 etter 48 min, hvor vi vinner tilbake en ball/2-ball på vår venstre side, nytt innlegg, og der stuper Anders Storm frem, og flikker innlegget inn i motsatt hjørne. Fint mål !!

Matchen ebber sakte med sikkert ut, og teller 7-1 i målsjanser til Kåffa, så dette var en fortjent seier gutta.

Laget tok tak i matchen mentalt, og styrer kampen, og når alle er villige å jobbe for hverandre, spesielt i omstillingene fra angrep til forsvar, så får Kåffa eie mye ball, og det liker vi.

Solid match av Kåffa MJr 1 !!!

Ny mulighet igjen i morgen, og husk gutta: “ Den neste oppgaven er den viktigste for utvikling “

Kampfakta Norway Cup MJr (2x30 min)
Furuset 1
Sandviken IL – KFUM 1 0-3 (0-0)
0-1 38 min Christoffer Kelle
0-2 43 min Christoffer Kelle
0-3 48 min Anders Storm

Kåffas lag:
Preben Tollefsen
Edvard Unsvåg (Jonas T Røhne 15 min)
Olav Mølseter
Steffen Veiby
Mutasim Ahmed (Nicholas Bakkeli 25 min)
Kristoffer Refsdal
Tinius Berntsen (Elias Fallgren 10 min)
Elias Fallgren (Daniel Brevig 30 min)
Martin Møller
Christoffer Kelle (Shahin Tahir 5 min)
Shahin Tahir (Anders Storm 30 min)

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar