torsdag 31. juli 2014

STØDIG VIDERE FOR KFUM 1

KFUM MJr 1 gikk stødig videre, da vi slo Oppdal med 2-0 (0-0) på Bjølsen 2 i ettermiddag. Dermed klare for 1/8-dels finale i kveld kl 20.30 på Ekeberg 5.

Stødig fordi gutta var på mentalt, tok tak i matchen fra start, og vant mange 2-baller, og gjenvinning, dermed ble nye angrep etablert. 

Fikk ikke betalt i 1. omgang, men Kåffa styrte den fra start til mål, men slet i avslutningene da teknikken må på plass på en hard og humpete gressbane.

Etter hvilen fortsatte trykket offenisvt, og det ble skapt målsjanser på løpende bånd etter innlegg, og ikke minst dødballer. Men, også noen kombinasjoner med veggspill, og det blir aldri for gammelt, og det er effektivt. Slet fortsatt med avslutningene intill...

1-0 etter 38 min, da den 15 corneren ble stusset i mål fra Anders Storm på første stolpe. Dermed litt ro i rekkene, og presset fortsatte fra Kåffa sin side.

2-0 etter 49 min, da Tinius Berntsen plukker opp en 2-ball i returrommet, og smeller til fra 18 meter, og den sniker seg inn borte ved stolperoten. Fortjent !!!

17 gode cornere, og 23 innlegg skulle bli avgjørende denne gang, men gutta var mentalt på, og da så vi et tydlig Kåffa-lag som varierte spillet med direkte på rom, samt små kombinasjoner når det var mulig oppe i banen.

Da er vi klare for 1/8-dels finale, og klare for nye oppgaver.

Møt opp i kveld folkens, og hei frem dette spennende Kåffa-lag på juniorsiden !!!


Kampfakta Norway Cup (2x30 min)
KFUM – Oppdal 2-0 (0-0)
1-0 38 min Anders Storm
2-0 49 min Tinius Berntsen

Kåffas lag:
Preben Tollefsen
Edvard Unsvåg
Olav Mølseter
Steffen Veiby
Martin Møller (Jonas T Røhne 5 min)
Kristoffer Refsdal
Tinius Berntsen
Kasper Hillås (Nicholas Bakkeli 5 min)
Anders Storm (Shahin Tahir 25 min)
Ola Brustad (Elias Fallgren 10 min)
Christoffer Kelle

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar