torsdag 11. september 2014

KJELSÅS - KFUM 1 SPILTE 3-3 !

Kåffa og Kjelsås deler poengene på Myrerfeltet Kunstgress og det er egentlig ganske greit.

Vi tar ledelsen etter 7 min. da Kelle jager en lang ball fra Tinius og stjeler ballen fra Kjelsås sin midtstopper som tror han har kontroll på ballen, runder keeper elegant og setter flott inn 1-0. Bra jobba!

Anders får en stor sjanse etter 13 min etter pasning fra Roald men ballen sklir av og skuddet går utenfor fra 10 meter.

Kjelsås utligner på en ball rett gjennom vår flate firer uten sikring og alene med vår lånte g.98 keeper Thomas er det lett match for motstanderen å score.  Thomas klarte seg bra i målet vårt. Kelle har et flott raid og runder alle og keeper men det reddes på streken. Vi er gjennom på nok en kontring men lang touch fra Kelle hindrer ny stor sjanse.

Nico prøver seg med et bra skudd fra skrått hold, mens Kjelsås har et par innlegg som er småfarlig men der blir stående 1-1 ved pause.

2.omgang starter med at vi ikke er på, og Kjelsås spilleren går direkte forbi fire av våre og setter ballen rolig inn. Vi er ikke med!   

Banespillet tar vi over mer og mer.  Tinius setter inn 2-2 på et frispark etter at Roald ble dyttet i ryggen på 18 meter og skrått hold. Tinius ser en  åpning i muren og et flatt hardt skudd i nærmeste går inn. Smart scoring!

Etter 81 min går Shanin på tvers i feltet i stor fart blir felt. Klar straffe! Håkon Stavrum setter ballen kontant i hjørnet.  Glimrende tatt straffe!

Men, vi tror det er avgjort eller vi er i alle fall ikke med når Kjelsås går rett opp og utligner til 3-3
etter svakt press og slett markering.  Irriterende!    

Kjelsås er nærmest scoring på noen innlegg etter frispark men det blir 3-3 og det er helt ok kampen sett under ett.

Vår bestemann idag er Tinius som rydder opp i midtforsvaret, vinner dueller, scorer 2-1 og er vår mann i krigen.  Det smeller i en duell og han får en smell i hodet og han blir liggende nede men heldigvis reiser seg og spiller videre.

Khang måtte ut i 1.omg. med skade, og Kelle i 2.omg, så det var litt skader og det skapte litt urytme i laget.

Kampfakta:
7 min:     1-0     Kelle
20 min:   1-1
46 min    1-2
56 min    2-2    Tinius
81 min    3-2    Håkon str.
82 min    3-3


Laget:
Thomas
Edvard
Khang (bytte med Jonas midt i 1.omg)
Tinius
Mutasim (bytte med Daniel etter 45 min)
Håkon
Markus J
Anders
Roald
Kelle (Bytte med Nicolas etter 80 min)
Nicolas (bytte med Shanin etter 45 min,)

Gule kort: 
Edvard, Jonas og Shahin


Hilsen Eivind

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar