lørdag 1. februar 2014

Moralsk seier for KFUM Jr i årets første match!

En bra gjennomkjøring lørdag hjemme på KFUM Arena for gutta "dagens førstelagstropp" i årets første kamp mot Nesodden Jr - følgende notater vedlagt fra Ståle.

Moralen og trykket i sluttfasen avgjorde matchen. Det viser at det bor mye i disse unge spillerne som jobbet godt for hverandre og fikk betalt - bra!

Definitivt helt OK i gjenvinning innimellom i det høye presset, og ser tidvis ut som en enhet. Offensivt mye positivt med korte pasninger som tidvis går fremover - og bevegelser i forkant som utløste mange gjennombrudd på kantene våre.

Totalt sett en fin opplevelse i vindkastene på KFUM Arena, og viljen til å stå sammen ut gledet alle som var til stede - både på banen og på sidelinja for de fremmøtte.

Kampfakta:
KFUM JR - Nesodden 3-2 (1-1)

1-0  16 min  Nicholas Bakkeli
1-1  29 min  Nesodden
1-2  65 min  Nesodden
2-2  72 min  Peder Rydjord
3-2  84 min  Kevin Vargas

KFUM Jr:
Martin Bolstad (Nikolai Langfeldt olsen 45 min)
Magne Slåttsveen (Magnus 20 min)
Steffen Veiby
Peder Rydjord
Daniel Brevig (Håkon 98 - 45 min)
Khang Truong
Martin Møller
Magnus (Ola Brustad - 45 min)
Nicholas Bakkeli (Roald Aas 98 - 45 min)
Xavier Hedfors (Kristoffer Reksdal - 25 min)
Kevin Vargas

Vi ser frem til videre treninger og kamper for både første og andrelaget fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar