lørdag 8. mars 2014

BRA ANGREPSFOTBALL I JUNIORLAGET!


Angrepspillet varmet mest i Juniorlagets trenings match som endte med seier 8-0 (4-0) over et blandet Oppsal-lag lørdag formiddag på KFUM Arena i strålende vår vær.

Bevegelser foran ballfører og på neste rom, samt nøye med ballbehandlingen, og særlig første berøringen, gjorde at angrepene bølget mot Oppsal-målet ofte.

Tidvis gikk det raskt i lengderetningen også, og løpene på mål satt bra, da fikk vi avsluttet angrepene, og skaper 13 målsjanser, og scorer på 8, er Godkjent +.

TEMPO er et stikkord i forhold til utvikling i pasningspillet, og da må bevegelser være tydelig og ballfører gjøre raske vurderinger, samt legger flid og trykk i selve pasningen til medspiller. Dette jobbes det med videre fremover.

Mange av målene kommer etter etablerte angrep, dvs motstanderen er i balanse, og vi spilte oss gjennom dette i lengderetningen + individuelle 1 vs 1 offensivt.

Når forsvarspillet kommer opp noen hakk i forhold til omstilling, se på ballen og medspillere i soner, som tidvis denne gang, slipper motstanderen lite til. Kun 2 målsjanser imot.

LAGET var også noe bedre i kommunikasjon, det er alltid et godt hjelpemiddel, og vi tar trappesteg her. KFUM Menn Junior jobber godt videre, og ser frem til videre treninger/matcher. Bra!!!
  
Kampfakta:
KFUM Arena
KFUM MJr – Oppsal 8-0 (4-0)

1-0 10 min Xavier Hedfors
2-0 21 min Edvin
3-0 27 min Kevin Vargas
4-0 38 min Xavier Hedfors
5-0 55 min Kristoffer Refsdal
6-0 63 min Robin Taylor
7-0 72 min Roald Aas
8-0 83 min Robin Taylor

Kåffas lag:
Preben
Edvard Unsvåg (Mutasim 45 min)
Henrik Longva (Khang Pouang 20 min)
Andreas Fiskum (Steffen Veiby 45 min)
Peder Rydjord
Kristoffer Refsdal
Khang Pouang (Roald Aas 45 min)
Edvin (Bendik Møller 45 min)
Kevin Vargas
Xavier Hedfors (Robin Taylor 45 min)
Martin Møller

Ståle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar